the only one who's ever known , who i am, who i'm not and who i wanna be



Hej allihopa. Känns helt sjukt att det redan är 2011, året gick så fort. Nyårs blev trevligt med matlagning, lekar och lite hockeytittande. Jag, Sofie, Jennie och Ludvig lagade somsagt tre rätters middag. Det blev supergott alltihop. Jag har dock inga bilder eftersom min dator har helt lagt av och kan inte lägga in några. Jag ska lämna in datorn imorgon och se om de blir något bättre. Den stänger av sig själv och går inte att starta ibland och sen funkar inte laddaren heller. Synd! Den är inte mycket mer än ett år gammal så försäkringen är fortfarande kvar!

Ikväll har jag verkligen inte gjort någonting jag har sett lite film och ätit en gudomlig middag. Risotto och kyckling, det var fruktansvärt gott! Jag åt tills jag inte kunde ta en enda tugga till. Vi får se vad som händer annars än att lämna in datorn imorgon. Så är de någon där ute som vill hitta på någonting är det bara att smsa!

Nu måste jag börja avrunda för Jonas ska ta och sova så jag måste gå ut här ifrån. Haha!

Tumblr_le5d2ophib1qzxvo0o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0