Uttråkad

Nämn något som gjorde dig glad igår: förmodligen sofie eftersom jag var med henna
Vad gjorde du kl 08 i morse?: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg tv
Det sista du sa högt? Vad är de här?
Det senaste någon sa till dig: Ta upp disken Anna
Vad har du druckit idag? Vatten och äppeldricka
Vad var det senaste du åt? Kokoskyckling
Vad var det senaste du köpte? Concealer
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Ingenaning, orkar inte kolla ut.
Godaste glassmaken? Typ vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Typ
Sover du tungt? ja
Drömmer du mardrömmar? nej, mest konstiga drömmar
Trivs du med ditt jobb? -
Favoritklädsel? mina svarta jeans från carlings
Favoritlåt just nu? -
Vad ser du om du tittar till höger? Min sänggavel
Vad gör dig glad just nu? Vet inte.. nån som är snäll kanske
Vad ska du göra härnäst? Ta en macka
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? bra men trött
Favoritgodis? Gillar typ allt
Kläder just nu? Jeanstajts från Veromoda och tröja från Weekday
Sommarplaner? förmodligen sommarjobba
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? helt klart natt!
Vad är viktigast för dig? Min familj och vänner
Är du kittlig? Det är nog svårt att hitta en mer kittlig person
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste insekten? Spindel!
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0